Avizul serviciului clienți cu privire la COVID-19

1. Mai pot face achiziții pe Motordoctor.ro?

Da, puteți face achiziții în magazinul nostru online. Motordoctor.ro continuă să ofere clienților săi produse de calitate înaltă pentru automobile.

2. Există careva întârzieri la livrare?

Da, pot exista întârzieri la serviciile de livrare din cauza restricțiilor din unele țări, menite să contribuie la prevenirea răspândirii COVID-19. Cu toate acestea, Motordoctor.ro continuă să funcționeze normal.

3. Motordoctor.ro încă mai vinde produse voluminoase?

Da, desigur. Puteți comanda articole voluminoase dacă sunt disponibile pe site-ul nostru web.

4. Pot primi livrare fără contact de la Motordoctor.ro?

Vă rugăm să contactați serviciul de curierat care vă livrează comanda pentru informații despre livrarea fără contact.

5. Este sigur să recepționați produse din regiuni în care a fost raportat COVID-19?

Conform informațiilor oficiale de la OMS, probabilitatea de infectare cu coronavirus dintr-un pachet este extrem de mică. Informațiile actualizate despre COVID-19 pot fi găsite pe site-ul web al Organizației Mondiale a Sănătății. Vă recomandăm să efectuați câțiva pași simpli, dar importanți în momentul ambalării comenzii:
- tratați ambalajul general și individual al mărfurilor primite cu un dezinfectant;
- spălați-vă bine pe mâini cu apă și săpun sau utilizați produse de igienizare a mâinilor;
- nu atinge ochii, gura sau nasul până când produsul și mâinile nu sunt dezinfectate.

6. Pot obține toate informațiile de care am nevoie de la centrul de contact?

Da, puteți obține toate informațiile de care aveți nevoie. Vă rugăm să ne expediați un e-mail: [email protected] – liniile noastre de telefon sunt extrem de ocupate.

Motordoctor.ro - Hotline und Support.Motordoctor.ro - Hotline und Support.
Lista produselor dorite 0 Înregistrare
0
Articole
#
0 RON
Coșul dvs. este gol