Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Conducta servodirectie pentru L 300 III Camion cu platformă / Sasiu (P1_T ) 2.5 TD (P15T) 87. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
<
1
2
>
>>
Numărul articolului: EVOP0076
- Numar motor TECDOC: 4D56-T
- An fabricatie pana la: 12/1998
- Aflux/reflux: Conducta tur
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: OP10168
- Numar motor TECDOC: 4D56-T
- An fabricatie pana la: 12/1998
- Aflux/reflux: Conducta tur
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 935179
- Material: Oțel carbon
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: at22894
- pt. cod original (OE): 20557007
- Masa [g]: 570
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 10921151
- Partea de montare: Turbocompresor cu gaze de esapament
- Piesa noua
- Articol extins / Informatii de extindere: cu conducta alimentare ulei
- Unitate de calitate: bucata
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 98866
- Partea de montare: partea de jos
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 227817
- Material: cauciuc
- Lungime [mm]: 292
- pt. cod original (OE): MB356348
- Masa [g]: 322
- Diametru interior 2 [mm]: 34, 35
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 480040
- Masa [g]: 34
- Conditie: Nou
Details
Furtun servodirectie L 300 III Camion cu platformă / Sasiu (P1_T )
Furtun servodirectie MITSUBISHI L300 / DELICA
- Conducta servodirectie MITSUBISHI L 300 III Bus (P0_W, P1_W, P2_W)
- Conducta servodirectie MITSUBISHI L 300 / Delica II Camion cu platformă / Sasiu (L03_P)
- Conducta servodirectie MITSUBISHI L 300 III Van (P0_V, P1_V, P_2V)
- Conducta servodirectie MITSUBISHI L 300 / Delica II Bus (LO3_P/G, L0_2P)
- Conducta servodirectie MITSUBISHI L 300 / Delica II Van (L03_P)
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE