- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 7
- Identificare constructie stecher: 0218
- Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
- Clema: M8 B+, COM/BSS
- Diametru alezaj 1 [mm]: 8
- Lungime 3 [mm]: 61,0
- Greutate neta [kg]: 6,2
- Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 151,85 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Restrictiile producatorului: MITSUBISHI
- Piesa noua
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 12
- Fulie curea -Ø [mm]: 49,0
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Clema: B+ (M8)
- Calitate: +Line Original
- Numarul gaurilor de fixare: 4
- Unghi de fixare (Grade): -90
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8).COM
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 33
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Identificare constructie stecher: B+COM
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- alternativ
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 44
- Set reparatie alternativ: 209010
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 12
- Numar nervuri: 7
- Numarul gaurilor de fixare: 4
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 12
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Numar nervuri: 7
- Versiune: 554164RIS
- Conditie: Nou
- Numar motor TECDOC: M9T 694, M9T 698, M9T 696
- An fabricatie pana la: 12/2015
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Identificare constructie stecher: PL124
- Piesa la schimb
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: levier dublu articulat
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8),COM
- Lungime [mm]: 198
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 33
- Conditie: Refabricată
Inclusiv Bunuri pentru schimb 28,00 RON Pledge (Garanţia vă va fi returnată)
- De la numar motor: 140210
- Pana la numar motor: 140210
- Cod motor: M9T.6.94,M9T.6.98, M9T.7.10
- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 51
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 7
- Informatii de extindere: NEW ORIGINAL PART
- Pozitie/Grade: R 90
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tipul de fixare: Fixare în patru puncte
- Clema: B+
- Greutate [kg]: 6,56
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 185
- Tensiune [V]: 12
- pt. cod original (OE): A3TX0481
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 12
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Restrictiile producatorului: VALEO
- Calitate: PREMIUM LINE
- Versiune: 439766
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 12
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Restrictiile producatorului: VALEO
- Calitate: PREMIUM LINE
- Versiune: 439766
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou
- Numar motor TECDOC: M9T 694, M9T 698, M9T 696
- An fabricatie pana la: 12/2015, 01/2014
- Numar motor TECDOC: M9T 696
- An fabricatie de la: 08/2014
- An fabricatie pana la: 12/2015
- Numar motor TECDOC: M9T 694
- An fabricatie pana la: 12/2015
- Curent de incarcare generator [A]: 150
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 49
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Identificare constructie stecher: 86
- Piesa la schimb
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: levier dublu articulat
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8)
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 32,5
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 151,09 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 125 FWD (EV0C, EV0D, EV0J, HV0C, HV0D, HV0H,... 125 CP 02.2010 - ...
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 145 FWD (EV0E, EV0F, HV0E, HV0F, UV0E, UV0F,... 146 CP 02.2010 - ...
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 170 FWD (EV0L, HV0L, UV0L) 170 CP 06.2016 - ...
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... 163 CP 07.2014 - ...
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 165 FWD (EV0P, EV0U, EV11, EV12, HV0P, HV0U,... 163 CP 07.2014 - ...
- MASTER III platou / sasiu EV, HV, UV 2.3 dCi 150 FWD (EV0F, HV0F, UV0F, EV03, HV03, UV03) 150 CP 03.2013 - ...
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății