Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Piston pentru C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi 115. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
<<
<
2
3
4
5
6
>
>>
Numărul articolului: QFS432B10
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A1/B1, API SL, ACEA A5/B5, API CF
- Recomandările producătorului: Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D
- Tip ambalaj: bidon
- Gama de produse: PLATINUM MaxExpert
- Serie: F
- Ulei: Ulei sintetic
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 3852
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A5/B5
- Recomandările producătorului: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: Special Tec
- Serie: F
- Tipul autovehiculului: Mașină
- Cod motor: TYDA Duratorq
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: RPP0060IHA
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A5/B5, API SL, API CF
- Recomandările producătorului: STJLR.03.5003, Renault RN0700, Ford WSS-M2C913-D
- Recomandarea producătorului uleiului: Ford
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: ELITE
- Serie: Cosmos A5/B5
- Tipul autovehiculului: Mașină
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: ENT074003 050
- Supradimensionare (mm): +0,50
- pt. diametru ax de [mm]: 52,98
- pana la diametru ax [mm]: 53
- pt. diametru carcasa de [mm]: 55,996
- pana la diametru carcasa [mm]: 56,016
- pt. joc lagar de [mm]: 0,026
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 1517902200
- Partea de montare: spate
- Tip montare: Bucșa cauciuc-metal
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: ENT074003 STD
- pt. diametru ax de [mm]: 52,98
- pana la diametru ax [mm]: 53
- pt. diametru carcasa de [mm]: 55,996
- pana la diametru carcasa [mm]: 56,016
- pt. joc lagar de [mm]: 0,026
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 6221-1
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A5/B5, API SL, API CF, ILSAC GF-4
- Recomandările producătorului: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003, Renault RN0700
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: XF Premium
- Serie: ECO
- Ulei: Complet sintetic
- Tipul autovehiculului: Mașină
- Cod motor: TYDA Duratorq
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 1001018
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-20
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A1/B1, API SN
- Recomandările producătorului: Ford WSS-M2C948-B, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C925-B
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: I-SINT TECH
- Serie: ECO F
- Ulei: Ulei sintetic
Details
Vă rugăm să rețineți!
Mai mult
Numărul articolului: ENT074003 025
- Supradimensionare (mm): +0,25
- pt. diametru ax de [mm]: 52,98
- pana la diametru ax [mm]: 53
- pt. diametru carcasa de [mm]: 55,996
- pana la diametru carcasa [mm]: 56,016
- pt. joc lagar de [mm]: 0,026
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 513727
- Partea de montare: spate, punte fata, stanga
- pt. cod original (OE): 1 224 049
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 36070
- Grosime [mm]: 9,8
- Diametru interior [mm]: 30
- Diametru [mm]: 100
- Greutate [kg]: 0,1
- Atentie la informatii de service
- Conditie: Nou
Details
Piston C-Max 2 (DXA/CB7, DXA/CEU)
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 TDCi 115 CP 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 TDCi 95 CP 12.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.0 EcoBoost 125 CP 10.2012 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.5 TDCi 120 CP 03.2015 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 2.0 TDCi 140 CP 04.2010 - 06.2019
- C-Max II DXA/CB7, DXA/CEU 1.6 EcoBoost 150 CP 12.2010 - 06.2019
Piston FORD C-MAX
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE