Schimb de bunuri
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 155.28 RON (incl. 19% VAT).
Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche
va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb

(Garanţia vă va fi returnată)


La achiziționarea pieselor marcate cu “piese cu gaj”, va trebui să achitați nu doar valoarea piesei de schimb în sine, ci și un gaj. Conform legislației europene, gaj reprezintă o sumă pe care producătorul o cere a fi plătită pentru a avea garanția că piesa veche va fi returnată, pentru a fi restaurată și reutilizată. Rambursarea gaj se face doar la returnarea piesei vechi. Achitarea gaj se efectuează doar dacă piesele respective sunt produse pe teritoriul Uniunii Europene. Valoarea gaj este stabilită de către furnizorul pieselor de schimb. Prin urmare, exact aceeași piesă, provenită de la furnizori diferiți, poate fi oferită cu o anumită valoare a gaj, sau poate să nu necesite deloc plata acestui gaj.

Cum funcționează?

1. Achitați piesa nouă și gaj.

2. Primiți piesa nouă.

3. Pregătiți piesa veche pentru livrare (evacuați lichidul din interiorul acesteia, în cazul în care există (această cerință nu se aplică bateriilor)).

4. Înregistrați returul piesei cu gaj vechi în contul personal de pe Motordoctor.ro

5. Piesa uzată trebuie ambalată în cutia noii piese, pe care ați primit-o. Atașați factura pe care ați primit-o prin e-mail după plasarea comenzii. Acest lucru va accelera procesarea cererii dumneavoastră.

6. Piesa veche trebuie livrată în condiție bună către adresa de mai jos:
AUTODOC SE (Retoure - Lager R)
Rhinstrasse 132
12681 Berlin
Germania

7. Noi trimitem piesa veche către furnizor, pentru examinare.

8. De regulă, procesarea comenzii dumneavoastră durează între 6 și 8 săptămâni din momentul în care ajunge în depozit piesa transmisă. Vă comunicăm rezultatul expertizei.

Cât de repede trebuie expediată piesa uzată?

Vechea piesă trebuie expediată înapoi în decursul unui an de zile din momentul achiziționării piesei cu depozit.

Care este procedura de rambursare a gaj în cazul unui rezultat pozitiv al expertizei?

Vă rambursăm gaj în același fel în care ați efectuat plata sau creditându-vă cu suma respectivă contul dumneavoastră de depozit de pe Motordoctor.ro.

Ce se întâmplă dacă rezultatul expertizei este negativ?

Vă informăm că gajul nu vi se va returna. Vom păstra piesa cu gaj examinată timp de 2 luni în depozitul nostru. Piesa de schimb poate fi trimisă înapoi către dumneavoastră, dacă solicitați acest lucru (Piesa vă va fi livrată pe cheltuiala Motordoctor.ro). După 2 luni de depozitare, piesa de schimb va fi aruncată.

Care sunt condițiile de retur?

• Expedierea coletului cu piesa veche se face pe cheltuiala clientului.
• În cazul în care clientul refuză să trimită furnizorului piesa de schimb uzată, contravaloarea gaj nu este rambursată, ci considerată drept compensație pentru furnizor.
• Dacă piesa de schimb veche prezintă deteriorări majore sau crăpături ale carcasei, gaj nu poate fi rambursat.
• În cazul returnării unei piese de schimb din altă categorie, gaj nu se rambursează. De exemplu, a fost achiziționat un generator, dar se returnează un demaror.
• Pentru a primi înapoi gaj achitat, puteți trimite un produs similar, achiziționat de la un alt producător. De exemplu, se achiziționează un etrier BOSCH și se returnează un etrier TRW.
• În cazul în care caracteristicile (de exemplu puterea) noii piese de schimb nu coincid cu cele ale vechii piese, trebuie să verificați cu producătorul posibilitatea returnării acesteia. Puteți face acest lucru prin intermediul serviciului de asistență clienți [email protected].

CE CATEGORII INCLUD PIESE CU GAJ?

Cerințe pentru piesele folosite:
* Instrucțiunile au scop pur informativ. Fiecare caz este tratat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).

• Etrier frana

Criterii de retur pentru etrier:
Piesa veche trebuie să se potrivească cu produsul cumpărat.
Piesa veche trebuie să fie completă.
Toate șuruburile de ghidare a etrierului, elementele de fixare, șuruburile de conectare și aerisire trebuie să fie prezente.
Piesa veche nu prezintă urme excesive de coroziune.
Piesa veche nu este crăpată sau prelucrată.
Doar piesele vechi potrivite pentru reprocesare pot fi primite înapoi și creditate.
Eticheta de pe ambalaj trebuie să nu fie murdară, să nu lipsească și să nu prezinte semne sau însemnări suplimentare.
* Instrucțiunile au scop pur informativ. Fiecare caz este tratat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).

Ambalajul original
Piesele Bosch, Elstock, GKN trebuie livrate în ambalajul lor original. Dacă nu este trimisă în ambalajul original, piesa nu va fi acceptată. Este cerința furnizorului.

• Generator / Alternator

Criteriile de retur pentru alternator:
- Alternatoarele neidentificabile nu vor fi acceptate.
+ Eticheta OE a producătorului este prezentă sau numărul OE gravat pe alternator este lizibil /identificabil.

Coroziune
+ Alternatorul nu a fost depozitat mult timp după demontare și nu prezintă urme de coroziune pe scripetele curelei.
- Alternatoare puternic corodate.

Gradul de deteriorare
+ Înveliș plastic deteriorat.
+ O nervură lipsă pe fitingul din partea frontală și/sau spate.
+ Conectorul rupt în fața garniturii.
- Două nervuri lipsă pe fitingul din partea frontală și/sau spate.
- Conectorul rupt sub garnitură.

Integritatea alternatorului:
+ Alternatorul este complet și asamblat.
- Alternator incomplet sau dezasamblat.
Puterea alternatorului vechi trebuie să corespundă cu puterea noului alternator. În caz contrar, cauțiunea nu poate fi returnată.

• Starter

Criterii de retur pentru demaror:
+ Unitatea este acceptată.
- Unitatea este respinsă.

Identificabilitate
- Demaroarele neidentificate nu vor fi acceptate.
+ Eticheta OE a producătorului este prezentă, sau numărul OE gravat poate fi citit / recunoscut.

Gradul de deteriorare
+ Flanșa carcasei releului nu este deteriorată.
+ Partea din plastic a releului demarorului este deteriorată.
- Demarorul este deformat / deteriorat din cauza impactului asupra carcasei, deteriorării carcasei sau uzării pinionului.
- Axul este foarte decolorat din cauza sarcinii excesive (ex. culoarea albastră datorată supraîncălzirii).

Coroziune:
+ Demarorul nu a fost depozitat pentru o perioadă lungă de timp și nu prezintă urme de coroziune.
- Demaror puternic corodat.

Integritatea demarorului
+ Demarorul este complet și asamblat.
- Demarorul este incomplet sau dezasamblat.
- Corodarea puternică a pinionului.
- Lipsa plăcii din spate.
- Capacul frontal deteriorat.
* Instrucțiunile au scop pur informativ. Fiecare caz este tratat individual (fiecare piesă de schimb este supusă unei examinări individuale de către producător).

• Planetara

Criterii de retur pentru axul cardanic:
Piesa veche trebuie să fie de același tip ca și piesa de schimb.
Axul cardanic trebuie să fie complet - alcătuit din axul de interconectare și ambele articulații.
Axul de interconectare trebuie să fie drept. Axurile îndoite nu pot fi reprocesate.
Axul de interconectare nu trebuie să fie ruginit sau rupt.
Filetul articulațiilor trebuie să fie complet și bine strâns.

• Compresor, climatizare

Criteriile de retur pentru compresorul aerului condiționat:
Unitatea va fi respinsă dacă:
Aceasta este puternic corodată (zona deteriorată >3 cm²).
Nu toate conexiunile tubulaturii sunt acoperite cu capace originale.
Axul nu poate fi rotit manual la 360°.
Piesa veche nu poate fi identificată (plăcuța cu numele este ilizibilă și lipsă).

• Pompa hidraulica, sistem de directie

Criterii de retur pentru pompa de servodirecție:
Piesa veche va fi acceptată dacă:
1. Pompa este completă și corespunde piesei din catalog.
2. Nu prezintă deteriorări mecanice.
3. Filetul este în regulă.
4. Pompa nu poate fi returnată dacă are scripetele sau axul deteriorat.
5. Scripetele, axul sau adaptorul nu sunt deteriorate.
6. Capacul nu lipsește și nici nu este deteriorat.

• Caseta directie

Piesa veche va fi acceptată dacă:
1. Mecanismul de direcție este complet, adică include:
- burdufuri
- furtunuri de presiune
- barele de direcție (dacă sunt furnizate cu piesa nouă)
2. Mecanismul de direcție nu este puternic corodat.
3. Nu există urme de deteriorare mecanică, piesa nu este îndoită, funcția cremalierei nu este afectată, elementele de fixare nu sunt deteriorate.
4. Bara/barele de direcție nu are/au filetul deteriorat, nu este/sunt îndoită/e sau ruptă/e.
5. Furtunurile hidraulice ale mecanismului de direcție și elementele acestora nu sunt deteriorate sau pierdute.
6. Axul și profilurile nu sunt deteriorate.
7. Mecanismul de direcție returnat corespunde celui nou.

• Compresor, sistem de supraalimentare

Criterii de retur pentru turbocompresor:
Piesa veche trebuie returnată completă și asamblată.
Nici unul dintre elementele sale nu trebuie să fie demontat, înlocuit sau scos.
Piesa veche trebuie să corespundă turbocompresorului cumpărat.

• Injector

Criterii de retur pentru injector
Piesa dezasamblată -> nu se acceptă
Duza lipsă -> nu se acceptă
Criterii de retur pentru injector
Conector deteriorat -> nu se acceptă
Conector rupt -> nu se acceptă
Conector topit -> nu se acceptă
Conector de admisie deteriorat -> nu se acceptă
Danos na carcaça do injector provocados pelo manuseamento inapropriado (por exemplo, martelo) -> não aceitável
Suportul sigiliului deteriorat -> nu se acceptă

• Pompa de injectie

Piesele veche sunt acceptate dacă:
Piesa veche returnată este de același tip ca piesa nouă
Pompa injectorului este completă.
Nu există urme de deteriorare.
Supapa de control nu este deteriorată.

Piesele veche ce prezintă următoarele defecte nu pot fi returnate:
Dezasamblate
Piese lipsă
Coroziune accentuată

• Baterie de pornire

Cerințe pentru bateriile auto uzate:
Producătorii nu au cerințe speciale față de bateriile auto uzate. Cu toate acestea, vă recomandăm cu tărie să nu deschideți bateriile uzate și să nu drenați lichidele (electroliții), întrucât acest lucru este periculos.

Cum puteți returna o baterie auto uzată:
Aduceți bateria uzată la depozitul nostru de la adresa: AUTODOC SE (Retoure - Lager R) Rhinstrasse 132, 12681 Berlin, Germania.

• Distribuitor

Criterii de retur pentru distribuitor aprindere:
Unitatea nu trebuie să prezinte urme de coroziune puternică.
Capacul distribuitorului nu trebuie să lipsească.
Conectorul nu trebuie să lipsească.
Unitatea trebuie să fie completă.
Distribuitoarele de aprindere neidentificabile nu vor fi acceptate.

• Disc ambreiaj
• Placa presiune ambreiaj
• Supapa EGR
• Portinjector
• Pompa de inalta presiune
• Coloana directie
• Unitate de control, injectie combustibil
• Senzor flux aer
• Unitate pompa-diuza
• Articulatie, planetara
• Compresor, instalatie aer comprimat
• Ax cardanic, antrenarea arborelui
• Unit. de c-da., injectie
• Distribuitor contit. injectata
• Unitate de control, sistem de aprindere
• Regulator pornire la rece
• Clapeta sistem evacuare, frana motor
• Modul de livrare, injectie aditiv
• Cilindru receptor, servodirectie
• Unitate de control, mers in gol
• Set directie
• Unitate de control, senzor batai

Motordoctor.ro - Hotline und Support.Motordoctor.ro - Hotline und Support.
Lista produselor dorite 0 Înregistrare
0
Articole
#
75-5653
0
Coșul dvs. este gol