Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Simering ax came pentru PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.8 TD (V46W, V26W) 125. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
<<
<
2
3
4
5
6
>
>>
Numărul articolului: 48580
- Diametru piston [mm]: 97
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 02-52898-01
- An fabricatie pana la: 04/1996
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Articol extins / Informatii de extindere: fara garnitura chiuloasa, cu simering supapa
- numai împreuna cu: 14-55049-01
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 257.750
- Articol extins / Informatii de extindere: cu simering supapa, cu garnitura capac supape, fara garnitura chiuloasa
- Numar tarif marfa: 8484900000
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 48-05-580
- Diametru piston [mm]: 97
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 10095630
- Grosime [mm]: 1,3
- Diametru [mm]: 96
- numai împreuna cu: 81016500
- Lungime [mm]: 545
- Latime [mm]: 160
- Informatii de extindere: FIBERMAX
- Numar crestaturi/gauri: 1
- Abatere piston pana la [mm]: 0,503
- Abatere piston de la [mm]: 0,447
- Masa [g]: 220
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: AA5020
- Grosime [mm]: 1,45
- Tip simering: garnitura metal-fibra
- Articol necesar aditional (Cod articol): HBS216
- Numar gauri: 4
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 81-53346-00
- An fabricatie pana la: 04/1996
- Partea de montare: spre cutia de viteze
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Diametru interior [mm]: 92,5
- Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
- Tip turbulenta: rasucire la stanga
- Configuratie etansare radiala arbore: A SL
- Înaltime 1 [mm]: 10
- Înaltime [mm]: 16,5
- Diametru [mm]: 114, 120
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: AG5160
- Grosime [mm]: 1,35
- Tip simering: garnitura metal-fibra
- Articol necesar aditional (Cod articol): HBS216
- Numar gauri: 2
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 61-52945-10
- Grosime [mm]: 1,3
- Diametru [mm]: 96
- numai împreuna cu: 14-55049-01
- Numar gauri: 1
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 10095620
- Grosime [mm]: 1,35
- Diametru [mm]: 96
- numai împreuna cu: 81016500
- Lungime [mm]: 545
- Latime [mm]: 160
- Gama de produse: FIBERMAX
- Numar crestaturi/gauri: 2
- Abatere piston pana la [mm]: 0,560
- Abatere piston de la [mm]: 0,504
- Masa [g]: 235
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 414258P
- Grosime [mm]: 1,45
- numai împreuna cu: 49125809
- Numar gauri: 4
- pt. cod original (OE): ME200754
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 10095600
- Grosime [mm]: 1,45
- Diametru [mm]: 96
- numai împreuna cu: 81016500
- Lungime [mm]: 545
- Latime [mm]: 160
- Gama de produse: FIBERMAX
- Numar crestaturi/gauri: 4
- Abatere piston pana la [mm]: 0,674
- Abatere piston de la [mm]: 0,618
- Masa [g]: 220
- Numar motor TECDOC: 4M40-T
- Conditie: Nou
Details
Simering ax came PAJERO 2 (V3W, 52W, 54W)
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 99 CP 12.1990 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) 150 CP 12.1990 - 12.1997
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 2.5 TDiC (V44W, V24W) 99 CP 03.1991 - 08.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.5 V6 24V (V25W, V45W) 208 CP 06.1994 - 10.1999
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 181 CP 06.1994 - 05.1997
- PAJERO II V3_W, V2_W, V4_W 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 177 CP 06.1997 - 10.1999
Simering ax came MITSUBISHI PAJERO
- Simering ax came MITSUBISHI PAJERO IV (V8_W, V9_W)
- Simering ax came MITSUBISHI PAJERO III (V7_W, V6_W)
- Simering ax came MITSUBISHI Pajero III SUV Cabrio (V6_W, V7_W)
- Simering ax came MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G)
- Simering ax came MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W)
- Simering ax came MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W)
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE