Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Regulator relanti pentru L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) 136. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
<<
<
3
4
5
6
7
>
>>
Numărul articolului: 137447
- Partea de montare: dupa filtru particule funingine
- Sistem de esapament: ptr. vehicule cu filtru de particule din fabrica
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- An fabricatie de la: 08/2011
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 10.1163
- Numar motor TECDOC: 4D56-HP
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 80 93 2088
- Nr. de cuplaje: 3
- Lungime [mm]: 54,5
- Greutate [kg]: 0,002
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: J5683000
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Filtru aer
- Voltaj [V]: 12
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 2803550128302
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Tip carcasa: fara carcasa
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 1.991.163
- Numar motor TECDOC: 4D56-HP
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 30252
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Tip carcasa: fara carcasa
- Numar bucati necesare: 1
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: AFS00011
- Tip carcasa: fara carcasa
- Greutate [kg]: 0,086
- Culoare: negru
- Forma carcasa stecher: dreptunghiular
- Material: plastic
- Culoare carcasa: negru
- Lungime ambalaj [cm]: 10,5
- Latime ambalaj [cm]: 8,5
- Inaltime ambalaj [cm]: 7
- Greutate neta [kg]: 0,047
- Numar cepuri: 5
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 0906297
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara cablu conexiune
- Partea de montare: dupa filtru particule funingine
- Sistem de esapament: ptr. vehicule cu filtru de particule din fabrica
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Forma carcasa stecher: Forma de D
- An fabricatie de la: 08/2011
- Diametru admisie [mm]: 8
- Diametru evacuare [mm]: 6
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 8ET 009 142-891
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Specificatii de asamblare: insurubat
- Tip autovehicul: L200
- Tip fisa: Tata
- Culoare carcasa: negru
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 07SKV151
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Mod de operare: electric
- Piesa noua
- Greutate [kg]: 0,11
- Returnarea pieselor vechi nu este necesara
- Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: TX-S157
- An fabricatie de la: 01/2014
- pt. cod original (OE): 4250C275, 4250F1871
- Specificatie: Complete Unit, For 1 Wheel, Sensor and Valve
- Domeniul de frecvenţă [MHz]: 433
- Versiune: Direct-Fit TPMS
- Conditie: Nou
Details
Supapa reglaj mers in gol L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T)
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D 4WD (KB4T) 136 CP 11.2005 - 12.2015
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D 4WD (KB4T) 178 CP 04.2010 - 12.2015
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D 4WD (KB4T) 167 CP 10.2007 - 12.2015
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D (KA4T) 178 CP 01.2010 - 12.2015
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D (KA4T) 167 CP 08.2007 - 12.2015
- L 200 / Triton Pick-up KA_T, KB_T 2.5 DI-D (KA4T) 128 CP 04.2010 - 12.2015
Supapa reglaj mers in gol MITSUBISHI L 200
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 (K7_T, K6_T)
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 / Triton Camion cu platformă / Sasiu (KA_T, KB_T)
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KJ_, KK_, KL_)
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T)
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 platou / sasiu (K6_T, K7_T)
- Regulator relanti MITSUBISHI L 200 Camion cu platformă / Sasiu (MQ)
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE