Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Modul semnalizare pentru TRANSIT bus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.4 TDdi 90. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 12
- Voltaj [V]: 14
- Role: fara rola curea
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: brat mobil monoarticulat
- Clema: B+M6,S,FR,L
- Diametru alezaj 1 [mm]: 10
- Numarul gaurilor filetate0
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,20
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Identificare constructie stecher: 30, 50 (M6)
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 75
- Tensiune [V]: 12
- Voltaj [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 59,0
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Articol extins / Informatii de extindere: cu regulator integrat
- Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: brat mobil monoarticulat
- Clema: B+ (M6)
- Diametru alezaj 1 [mm]: 10,5
- Tip racire: racit cu aer
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 41
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 14
- Voltaj [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 59
- Role: cu rola curea
- Numar de striatii: 7
- Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: Fixare directa
- Clema: L-DFM-S, M6 B+, B+
- Diametru alezaj 1 [mm]: 10
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Numarul gaurilor filetate0
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 40,6
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 14
- Voltaj [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 59
- Role: cu rola curea
- Numar de striatii: 7
- Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: Fixare directa
- Clema: L-DFM-S, M6 B+, B+
- Diametru alezaj 1 [mm]: 10
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Numarul gaurilor filetate0
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 40,6
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,20
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Identificare constructie stecher: 30, 50 (M6)
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 120,66 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Curent de incarcare generator [A]: 75
- Tensiune [V]: 12
- Voltaj [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 59,0
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 7
- Articol extins / Informatii de extindere: cu regulator integrat
- Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 12V
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: brat mobil monoarticulat
- Clema: B+ (M6)
- Diametru alezaj 1 [mm]: 10,5
- Tip racire: racit cu aer
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 41
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,20
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Identificare constructie stecher: 30, 50 (M6)
- Conditie: Nou
- Curent de incarcare generator [A]: 75
- Tensiune [V]: 12
- Numar de striatii: 7
- Piesa la schimb
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 106,31 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 2,1
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip cutie viteza: cu reductor
- Numar pistoane: 2
- Numarul gaurilor filetate0
- Piesa la schimb
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 39,80 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Tip autovehicul: Transit 330
- Tip autovehicul: Transit 350
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Clema: B+ (M8)
- Calitate: Visteon Reman
- Unghi de fixare (Grade): +90
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,1
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 19
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip cutie viteza: cu reductor
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 36
- Conditie: Nou
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) 100 CP 08.2000 - 05.2006
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.0 TDCi (F_F_, F_E_, F_G_) 125 CP 08.2002 - 05.2006
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) 86 CP 08.2000 - 05.2006
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) 75 CP 08.2000 - 05.2006
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.4 TDE (F_C_, F_B_, F_A_) 125 CP 07.2001 - 05.2006
- TRANSIT bus FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _ 2.4 DI (F_B_, F_C_, F_A_) 90 CP 01.2000 - 05.2006
- Modul semnalizare FORD Transit Mk7 Van (V363, FCD, FDD)
- Modul semnalizare FORD Transit Mk6 Bus (V347, V348, FD, FB, FS, FZ, FC)
- Modul semnalizare FORD Transit Mk7 Bus (V363, FAD, FBD)
- Modul semnalizare FORD TRANSIT caroserie (FA_ _)
- Modul semnalizare FORD Transit Mk6 Caroserie (V347, V348, FA)
- Modul semnalizare FORD TRANSIT platou / sasiu (FM_ _, FN_ _)
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății