Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Modul semnalizare pentru CX-7 (ER) 2.3 MZR DISI Turbo 238. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 12
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 6
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Greutate [kg]: 7,05
- Specificatie: IR/IF
- Lungime [cm]: 26,01
- Latime [cm]: 22,5
- Înaltime [cm]: 19,99
- Conditie: Nou
- Numar motor TECDOC: L3-VDT
- An fabricatie pana la: 12/2011
- alternativ
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Numarul gaurilor filetate0
- Piesa la schimb
- Clema: 50, 30
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 22,5
- Varianta starter: lagare individuale
- Lungime [mm]: 216
- Diametrul orificiului [mm]: 10,5
- Diametru alezaj 2 [mm]: 10,5
- Mărime unghiulară orificiu de alimentare [grade]: 90
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 150,83 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Cod motor: L3VDT
- An fabricatie pana la: 12/2011
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 77
- Numarul gaurilor filetate0
- Piesa la schimb
- Clema: 30,50
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 22,5
- Varianta starter: lagare individuale
- Lungime [mm]: 216
- Diametrul orificiului [mm]: 10,5
- Voltaj [V]: 12
- Diametru alezaj 2 [mm]: 10,5
- Mărime unghiulară orificiu de alimentare [grade]: 90
- Conditie: Nou
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 95,21 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Restrictiile producatorului: MITSUBISHI
- Versiune: M0T87681
- Calitate: STANDARD LINE
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 82
- Numarul gaurilor filetate0
- Unitate de calitate: bucata
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 181,00 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 82
- Numarul gaurilor filetate0
- Unitate de calitate: bucata
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 1,4
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 82
- Numarul gaurilor filetate0
- Unitate de calitate: bucata
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 1,40
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Numarul gaurilor filetate0
- Lungime [mm]: 22,00
- Conditie: Nou
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 29,25 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Tensiune [V]: 12
- Înaltime [mm]: 222
- Latime [mm]: 173
- Lungime [mm]: 230
- Endpolart: EN
- Acumulator [Ah]: 65
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 580
- Varianta fixare baza: Coreean B01
- Amplasare terminala0
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 1,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 11
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numar gauri: 2
- Piesa la schimb
- Pozitie/Grade: L 0
- Greutate [kg]: 3,06
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 150,83 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Numar motor TECDOC: L3-VDT
- An fabricatie pana la: 12/2011
- Putere electromotor [kW]: 1,5
- Tensiune [V]: 12
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Clema: 30,50
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 22,2
- Varianta starter: lagare individuale
- Lungime [mm]: 210
- Diametrul orificiului [mm]: 10,7
- Diametru alezaj 2 [mm]: 10,7
- Conditie: Nou
- Tensiune [V]: 12
- Înaltime [mm]: 222
- Latime [mm]: 173
- Lungime [mm]: 230
- Acumulator [Ah]: 60
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 520
- Varianta fixare baza: B13
- Amplasare terminala0
- Conditie: Nou
- CX-7 ER 2.2 MZR-CD AWD (ER10A) 173 CP 07.2009 - 03.2013
- CX-7 ER 2.3 MZR DISI Turbo AWD (ER3P) 258 CP 10.2007 - 08.2009
- CX-7 ER 2.3 MZR DISI Turbo AWD (ER3P) 260 CP 06.2009 - 03.2013
- CX-7 ER 2.2 MZR-CD AWD (ER10A) 163 CP 01.2012 - 03.2013
- CX-7 ER 2.3 AWD 248 CP 06.2006 - 12.2012
- CX-7 ER 2.3 MZR DISI Turbo 243 CP 01.2007 - 12.2012
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății