Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Modul semnalizare pentru L 200 (K7_T, K6_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 133. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
- Cod motor: 4D56T+
- Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numar gauri: 2
- Gama de produse: NEW ORIGINAL PART
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Clema: NO
- Pozitie/Grade: R 65
- Greutate [kg]: 4,654
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou
- An fabricatie de la: 01/2004
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 12, 10
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare0
- Diametru flanșă [mm]: 77
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Piesa la schimb
- Clema: 50
- Pozitie/Grade: rechts
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 9,2
- Varianta starter: lagare individuale
- Lungime [mm]: 226
- Dimensiune filet: M10
- Dimensiune filet 1: M10x1.5
- Unghi de fixare (Grade): 65
- Mărime unghiulară orificiu de alimentare [grade]: 65
- Mărime unghiulară orificiu de fixare [grade]: 65
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 301,66 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10,12
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Conditie: Refabricată
- An fabricatie pana la: 11/2005
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Zone climaterice: pentru climat rece
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10, 12
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 77
- Informatii de extindere: Remy Remanufactured
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Identificare constructie stecher: SOL60
- Greutate [kg]: 3,94
- Lungime [mm]: 182.0 / 9.5
- Returnarea pieselor vechi necesara
- Imagine similara
- Conditie: Refabricată
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 77
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Pozitie/Grade: re 64
- Returnarea pieselor vechi nu este necesara
- Lungime totala [mm]: 225,5
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip cutie viteza: automata
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 76
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Pozitie/Grade: re 64
- Returnarea pieselor vechi nu este necesara
- Lungime totala [mm]: 225,5
- Diametru [mm]: 81,6
- Conditie: Nou
- Tensiune [V]: 12
- Înaltime [mm]: 222
- Latime [mm]: 173
- Lungime [mm]: 306
- Endpolart: EN
- Acumulator [Ah]: 95
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 800
- Varianta fixare baza: Coreean B01
- Amplasare terminala: 1
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Putere motor de la [kW]: 2,0
- Putere motor pâna la [kW]: 2,2
- Greutate [kg]: 4,95
- pt. cod original (OE): MD312857
- Conditie: Nou
- An fabricatie de la: 08/2003
- An fabricatie pana la: 03/2006
- Cod motor: 4D56T
- Tip cutie viteza: cv. automata
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 10,12
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip cutie viteza: cu reductor
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 77
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Piesa la schimb
- Cuplaj/clema: cu clema 50(jet)
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 603,32 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Tensiune [V]: 12
- Echipament vehicul: Pentru autovehicole fara Functie-Strat-Stop
- Varianta fixare baza: B01
- Amplasare terminala: 1
- Endpolart: 1
- Lungime [mm]: 260
- Latime [mm]: 174
- Înaltime [mm]: 222
- Atentie la informatii de service
- Acumulator [Ah]: 70
- Baterie: cu degazare centrala, fara intretinere, asigurat la scurgere, cu maner
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 600
- Conditie: Nou
- Varianta fixare baza: B1
- Tensiune [V]: 12
- Amplasare terminala: 1
- Lungime [mm]: 303
- Latime [mm]: 173
- Înaltime [mm]: 225
- Greutate [kg]: 21,5
- Endpolart: 1
- Acumulator [Ah]: 100
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 780
- Conditie: Nou
- Varianta fixare baza: B0
- Tensiune [V]: 12
- Amplasare terminala: 1
- Lungime [mm]: 260
- Latime [mm]: 174
- Înaltime [mm]: 225
- Greutate [kg]: 18,2
- Endpolart: 1
- Acumulator [Ah]: 80
- Curent electric test-la-rece, EN [A]: 630
- Conditie: Nou
- L 200 K7_T, K6_T 2.5 TD 4WD (K74T) 99 CP 06.1996 - 12.2007
- L 200 K7_T, K6_T 2.5 TD 4WD (K74T) 115 CP 09.2001 - 12.2007
- L 200 K7_T, K6_T 2.5 D (K64T) 75 CP 06.1996 - 12.2007
- L 200 K7_T, K6_T 2.5 TD 99 CP 07.1997 - 01.2001
- L 200 K7_T, K6_T 2.5 TD (K64T) 90 CP 08.2001 - 11.2005
- L 200 K7_T, K6_T 2.4 4WD (K75T) 132 CP 06.1996 - 12.2007
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T)
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 / Triton Camion cu platformă / Sasiu (KA_T, KB_T)
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KJ_, KK_, KL_)
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T)
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 platou / sasiu (K6_T, K7_T)
- Modul semnalizare MITSUBISHI L 200 Camion cu platformă / Sasiu (MQ)
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății