<<
<
1
2
3
4
5
>
>>
Numărul articolului: 523.480
- Dimensiune filet: M14x1,5x15
- Deschidere cheie: 17 mm, 17
- Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara inel etansare
- Numar tarif marfa: 7326908688
- Set reparatie alternativ: 523.500
- Numar motor TECDOC: 4G63 (DOHC 16V)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 523.500
- Dimensiune filet: M14x1,5x15
- Deschidere cheie: 17 mm
- Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Respectati dimensiunile
- Pentru componente vezi lista acestora
- Numar tarif marfa: 7318158055
- Numar motor TECDOC: 4G63 (DOHC 16V)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 298.480
- Dimensiune filet: M14x1,5x18
- Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Numar tarif marfa: 7318158066
- Numar motor TECDOC: 420A
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 151523
- Clasa de vascozitate SAE: 5W-30
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: API SN, API CF, ACEA A5/B5
- Recomandările producătorului: Ford WSS-M2C913-D
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: Super
- Serie: 3000 X1 Formula FE
- Tipul autovehiculului: Mașină
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 587.330
- Dimensiune filet: M14x1,5x11
- Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara inel etansare
- Set reparatie alternativ: 774.460
- Numar tarif marfa: 7318158066
- Numar motor TECDOC: 4G63 (DOHC 16V)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 774.460
- Dimensiune filet: M14x1,5x11
- Profil cap surub-/piulita: hexagon exterior
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Numar tarif marfa: 8484900000
- Numar motor TECDOC: 4G63 (DOHC 16V)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 394.030
- Material: Aluminiu
- Diametru interior [mm]: 14
- Grosime [mm]: 2
- Forma: forma de C
- Diametru [mm]: 19
- Numar tarif marfa: 7616109090
- Numar motor TECDOC: 4G63 (DOHC 16V)
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 550046277
- Clasa de vascozitate SAE: 15W-40
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A3/B3, API SL, ACEA A3/B4, API CF
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: Helix
- Serie: HX5
- Ulei: Ulei mineral
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 19 42 047
- Clasa de vascozitate SAE: 15W-40
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A3/B3, API SL, API CF
- Tip ambalaj: sticla
- Ulei: Ulei mineral
Details
Numărul articolului: 550039834
- Clasa de vascozitate SAE: 15W-40
- Capacitate [Litrii]: 1
- Specificatie: ACEA A3/B3, API SN, API CF
- Tip ambalaj: sticla
- Gama de produse: Helix
- Serie: HX5
- Ulei: Ulei mineral
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 70732U51EU
- Clasa de vascozitate SAE: 10W-40
- Capacitate [Litrii]: 60
- Specificatie: API SN, ACEA A3/B4
- Recomandările producătorului: MB 229.3, PSA B71 2300, Fiat 9.55535-D2, Fiat 9.55535-G2
- Tip ambalaj: Butoi
- Gama de produse: Syntium
- Serie: 800 EU
- Tipul autovehiculului: Mașină, Motocicletă
- Conditie: Nou
Details
7459,78 RON
124,33 RON pentru 1 litru
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare
La moment, produsul este în afara stocului
Numărul articolului: 88430-101615C
- Diametru interior [mm]: 10
- Grosime [mm]: 2
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Diametru [mm]: 16
- Lungime ambalaj [cm]: 9,0
- Latime ambalaj [cm]: 5,0
- Inaltime ambalaj [cm]: 0,3
- Conditie: Nou
Details
Motor ECLIPSE 2 (D3A)
- ECLIPSE II D3_A 2000 GS 16V (D32A) 146 CP 12.1995 - 04.1999
- ECLIPSE II D3_A 2000 GT 16V 214 CP 12.1995 - 04.1999
- ECLIPSE II D3_A 2.0 Turbo 4WD (D33A) 214 CP 12.1995 - 04.1999
- ECLIPSE II D3_A 2.0 Turbo (D32A) 200 CP 04.1994 - 04.1999
- ECLIPSE II D3_A 2400 GS 16V 143 CP 09.1998 - 04.1999
- ECLIPSE II D3_A 2.0 Turbo 4WD (D32A) 200 CP 04.1994 - 04.1999
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE