Cu regret, nu s-au găsit rezultate pentru Rotor delcou pentru Galant V Sedan (E10) 1.8 Turbo-D (E14A) 82. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă veți avea întrebări.
E-Mail: [email protected]
Luni - Vineri 9:00 - 20:00
<
1
2
3
4
5
>
>>
Numărul articolului: 243G0166
- An fabricatie de la: 10/1984
- Numar bucati necesare: 4
- Lungime totala [mm]: 95
- Dimensiune filet: M10x1,25
- Tensiune [V]: 6
- Deschidere cheie: 12 mm
- Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion, capacitate de postincandescenta
- Adancime montaj [mm]: 22
- Tehnica de cuplaj: M4 / 2 Nm
- Moment strangere [Nm]: 15
- Spirala conica: 119
- Moment incovoiere [Nm]: 35
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 32-14 860 0002
- Lungime totala [mm]: 88,5
- Dimensiune filet: M10 x 1,25
- Voltaj [V]: 11
- Informatii de extindere: ORIGINAL Quality
- Deschidere cheie: 12
- Varianta bujii incandescente: bujie incandescenta tip-creion
- Adancime montaj [mm]: 22
- Tehnica de cuplaj: M4
- Spirala conica: 120, 12°
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 2161
- Lungime totala [mm]: 95,0
- Dimensiune filet: M10 x 1,25
- Tensiune [V]: 6,0
- Deschidere cheie: 12 mm
- Varianta bujii incandescente: Bujie incandescenta metalica
- Adancime montaj [mm]: 22,0
- Tehnica de cuplaj: M4 / 0,8-1,5 Nm
- Amperaj [A]: 10,0
- Moment strangere [Nm]: 17
- Rezistenta electrica [Ohm]: 1,4
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: F 005 X12 922
- An fabricatie pana la: 11/1987
- Lungime [mm]: 94
- Tensiune [V]: 11
- Deschidere cheie: 9
- Adancime montaj [mm]: 19
- Tehnica de cuplaj: M 4
- Cuplu de strangere pana la [Nm]: 15
- Moment strangere de [Nm]0
- Spirala conica: 119
- Dimensiune filet 1: M 10 x 1,25
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: ENT960017
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Tensiune [V]: 12
- Cod motor: 4G63
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: CP07
- Lungime totala [mm]: 85
- Lungime [mm]: 47, 17,5
- Tensiune [V]: 11
- Diametru [mm]: 5
- Numar informatii tehnice: HKT
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: PM164
- Lungime totala [mm]: 84
- Lungime [mm]: 45, 20
- Tensiune [V]: 11
- Diametru [mm]: 5
- Numar informatii tehnice: HKT
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: KP058
- Lungime [mm]: 87
- Tensiune [V]: 12
- Deschidere cheie: 12
- Varianta bujii incandescente: Bujie incandescenta metalica, bujie incandescenta tip-creion
- Adancime montaj [mm]: 22
- Diametru [mm]: 5
- Dimensiune filet 1: M10x1,25
- Dimensiune filet 2: M4x0,7
- Numar motor TECDOC: 4D65 T
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: PM167
- Lungime totala [mm]: 85
- Lungime [mm]: 47, 17,5
- Tensiune [V]: 11
- Diametru [mm]: 5
- Numar informatii tehnice: HKT
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: PM161
- Lungime totala [mm]: 95
- Lungime [mm]: 52, 22
- Tensiune [V]: 6
- Diametru [mm]: 5
- Numar informatii tehnice: HKT
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: DG-198
- Lungime totala [mm]: 89,9
- Dimensiune filet: M10x1.25
- Tensiune [V]: 11
- Deschidere cheie: 12
- Numar bucati necesare: 4
- Tehnica de cuplaj: Thread
- Moment strangere de [Nm]: 10
- Masa [g]: 28,8
- pt. cod original (OE): MD050212
- Versiune: Double coil
- articol alternativ: -
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 886055
- Dimensiune filet: M10X1,25
- Lungime [mm]: 94
- Tensiune [V]: 12
- Deschidere cheie: 12
- Adancime montaj [mm]: 22
- Tehnica de cuplaj: M4
- Parametru: Twin Coil
- Numar motor TECDOC: 4D65 T
- Conditie: Nou
Details
Rotor delco GALANT 3 (E1A)
Rotor delco MITSUBISHI GALANT
- Rotor delcou MITSUBISHI Galant VIII Sedan (EA_)
- Rotor delcou MITSUBISHI GALANT II (A16_)
- Rotor delcou MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A)
- Rotor delcou MITSUBISHI Galant VII Hatchback (E5_A, E7_A, E8_A)
- Rotor delcou MITSUBISHI Galant VI Hatchback (E30)
- Rotor delcou MITSUBISHI Galant VIII Break (EA0)
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE