Restrângeți rezultatele căutării: Simering vibrochen LYNK & CO 02 Hatchback (CC11) JLH-4G20TD 2.0 190 CP
Numărul articolului: 15012500
- Diametru interior [mm]: 35
- Partea de montare: partea fata
- Tip turbulenta: rasucire la dreapta
- Înaltime [mm]: 6
- Diametru [mm]: 47
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 81-33632-00
- Partea de montare: partea fata
- Numar motor TECDOC: JLH-4G20TD
- Diametru interior [mm]: 35
- Material: FPM (cauciuc fluor)
- Tip turbulenta: rasucire la dreapta
- Configuratie etansare radiala arbore: A SL
- Înaltime [mm]: 5,6
- Diametru [mm]: 47
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 15080800
- Diametru interior [mm]: 98
- Partea de montare: spre cutia de viteze
- Material: FKM (cauciuc din fluorcarbon)
- Tip turbulenta: rasucire la stanga
- Înaltime [mm]: 8,5
- Diametru [mm]: 110
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: 81-33633-20
- Partea de montare: spre cutia de viteze
- Numar motor TECDOC: JLH-4G20TD
- Diametru interior [mm]: 98
- Material: FPM (cauciuc fluor)
- Tip turbulenta: rasucire la stanga
- Înaltime [mm]: 8,5
- Diametru [mm]: 110
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: P93282-01
- Partea de montare: spre cutia de viteze
- Numar motor TECDOC: JLH-4G20TD
- Diametru interior [mm]: 98
- Material: FPM (cauciuc fluor)
- Tip turbulenta: rasucire la stanga
- Înaltime [mm]: 8,5
- Diametru [mm]: 110
- Conditie: Nou
Details
Numărul articolului: P76436-01
- Partea de montare: partea fata
- Numar motor TECDOC: JLH-4G20TD
- Diametru interior [mm]: 35
- Material: FPM (cauciuc fluor)
- Tip turbulenta: rasucire la dreapta
- Configuratie etansare radiala arbore: A SL
- Înaltime [mm]: 5,6
- Diametru [mm]: 47
- Conditie: Nou
Details
Simering vibrochen 02 Hatchback (CC11)
Simering vibrochen LYNK & CO 02
Prețuri Avantajoase
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
EXPEDIERE FIABILĂ
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Livrare rapidă
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății
MODALITATEA DE EXPEDIERE