- Putere electromotor [kW]: 2,0
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numar gauri: 3
- Conditie: Refabricată
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 75
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Identificare constructie stecher: M6
- Clema: M8
- Lungime 3 [mm]: 22,8
- Lungime [mm]: 225, 4,5
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Conditie: Nou
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 362,20 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Numar informatii tehnice: C053
- Diametru de centrare [mm]: 75
- Conditie: Nou
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 460,10 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 2,20
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Identificare constructie stecher: CPS0034
- Restrictiile producatorului: DENSO
- Producător: FORD
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 75
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Clema: M8, Pin "50" M6
- Lungime 3 [mm]: 22,8
- Lungime [mm]: 225,0, 4,5
- Greutate neta [kg]: 6,2
- Conditie: Refabricată
Taxă suplimentară achitată ca Gaj: 322,58 RON (incl. 19% VAT). Suma de gaj va fi rambursată în totalitate după ce piesa dumneavoastră veche va ajunge in depozitul nostru. Bunuri pentru schimb (Garanţia vă va fi returnată)
- Putere electromotor [kW]: 2,0
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numar gauri: 3
- Conditie: Refabricată
- Putere electromotor [kW]: 2,20
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Identificare constructie stecher: CPS0034
- Restrictiile producatorului: DENSO
- Producător: FORD
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 75,0
- Clema: B+ (M8), M8 B+
- Piesa noua
- Calitate: Japan Reman
- Conditie: Nou
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Cod motor: SCC
- Tip cutie viteza: cu reductor
- Numar pistoane: 3
- Diametru flanșă [mm]: 75
- Numarul gaurilor filetate: 1
- Piesa la schimb
- Conditie: Refabricată
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- An fabricatie pana la: 06/1996
- Calitate: Japan Reman
- Conditie: Nou
- An fabricatie pana la: 09/1996
- Cod motor: SCC
- Tip cutie viteza: MT75
- Tip cutie viteza: cv. manuala
- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 9
- Numar gauri: 3
- Piesa la schimb
- Conditie: Refabricată
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.3 i 16V 147 CP 06.1996 - 08.1998
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.9 i 24V 207 CP 10.1994 - 08.1998
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.5 TD 125 CP 09.1996 - 08.1998
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.9 i 150 CP 02.1995 - 08.1998
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.0 i 16V 136 CP 10.1994 - 08.1998
- Scorpio II Break GNR, GGR 2.0 i 115 CP 10.1994 - 08.1998
Prețuri reduse considerabil la multe piese de schimb cu nume de marcă
Livrare gratuită pentru comenzi peste 560 RON
Comanda dumneavoastră va fi expediată cât mai curând posibil după recepționarea plății